Čím více se blíží eurovolby, tím více slyšíme, jak nám Evropská unie pomohla, jak nutně potřebujeme její dotace, jak náš národ umře hlady a bídou, když nám nebude "Brusel" pomáhat. Skutečně?
Podívejme se jenom na strohá čísla bez "rozkrádání, podvodů a celého aparátu, který už nelze ani spočítat.
Z Bruselu máme možnost získat na další období 550 miliard Kč (dle kursu). Krásné číslo. Tyto peníze jsou rozpočtovány na 8 let.
Do Bruselu posíláme ročně přímo asi 40 miliard. Tzn. 8 x 40 = 320 miliard
V dividendách jde na západ cca 260 miliard ročně. Nazpět asi 20 miliard. (Dnes to potvrdil i Paroubek na Primě jako bývalý premiér. Tudíž na západ jde ročně cca 240 miliard. Za 8 let to je 8 x 240 = 1920 miliard.
Takže z České republiky odchází 1920 + 320 = 2240 miliard
Takže do České republiky přichází 550 miliard
Je třeba připomenout, že kromě cca 40 miliard , které jsme poslali ze státního rozpočtu do rozpočtu EU (rok 2012) , neseme některé další náklady. Zde je přehled některých z nich:
1) 6 miliard
zaplacených cel v cenách zboží.
2) 19 miliard - náklady
na kofinancování evropských projektů.
3) 10 miliard na
úředníky oficiálně. (Skutečně cenu obsluhy nikdo
nezná)
4) 46 miliard na plán
EU-2020, aby 40 % absolventů střední školy mělo vysokoškolský
diplom.
5) 10 miliard na
biopaliva.
6) 40 miliard na
dotování solární a větrné elektřiny.
7) 4 miliard na
posílení elektrické sítě. (Kvůli nařízení, že musíme dopravu do
Rakouska z Německa posílat zdarma)
Je potom
jasné, že Českou
republiku se snaží udržet v EU stůj co stůj, přestože se stále
tvrdí, že na nás prodělávají a peníze od nich tečou k nám. Lžou
ráno, lžou v poledne, lžou večer, ještě víc než
komunisté!
Zpět na komentářeReakce na příspěvek
Máte pravdu, ale ten mechanizmus je jiný. Škoda Auto vyprodukuje zisk ve výši kolem 150mld. a potom vyveze podstatnou část zisku pomocí pobídek do WV. Například: Škodovka potřebuje stroj za 100 mil. do výroby a koupí ho za 200 mil u prodejce v německu, který musí stejný stroj dodat WV za 40 mil. Prodejce na tom vydělá. WV takto přelije zisk ze Škodovky do WV. Stejně to funguje s benzínem například: Auto jede ze Škodovky s plnou nádrží do německa potom jezdí po německu, ale než překročí hranice musí natankovat na německé pumpě. Na území ČR se smí tankovat pouze na pumpě ve Škodě jinak nikde. Na zaplacené faktury dostane WV slevu pro své tankování. Škoda platí plnou cenu. A toto je vnitřní nařízení platné pro služební cesty. Podobný je případ, kdy auto se v německu prodává za 250 tis. včetně dopravy a platů pracovníků autosalonu v € a v ČR se stejný vůz bez dopravy a s platy pracovníků autosalonu v Kč za 320 tis. Takto bych mohl pokračovat dál a dál, až ze 150mld. zůstane 11mld. na oficiální dividendy. Zbytek samozřejmě dostane akcionář v dividendách od WV, ale zdaněných v německu.