Admin: omluva za vypadnutí některých vět z "ČNB oslabováním měny nahrazuje nulovou investiční politiku Sobotkovy vlády"


Omlouvám se, že nedopatřením jsem přehlédl několik vět v textu, který mi zaslal Petr Pokorný, takže je nyní doplňuji. Domníval jsem se, že autorem je on, protože tyto texty jsou jeho hlavní tématikou. Zde je zpřesnění, na které mě mailem upozornil - kopíruji:

 

tato část textu byla vydána pod hlavičkou „economia“ a nadpisem (Ne)viditelná politická ruka ČNB  což není amatérský sbor zuřivých blogerů a vydaný v tištěné podobě v Hospodářských novinách dne 14. července 2016. Dlužno dodat, že závěr tohoto textu byl zaměřen na otázku eura, kdy Petr Fischer – garant odborného textu, chtěl poukázat na znevážení věrohodnosti floutingem směrem k převzetí eura (což my z důvodů jiných zásadně odmítáme), ale k účelu faktických technik ČNB a předsedy vlády Sobotky přesně vystihuje popis toho, co z našeho pohledu je také špatné.

 

A v textu scházelo I vysvětlení, kdo přesné číslo vyslovil – nikoliv Petr Pokorný, tudíž já, nikoliv Petr Fischer, ale: 1,5 bodu oficiálně oznámil guvernér Singer, což byla nejvyšší osobnost ekonomiky do nedávné doby a pochybovat o vzdělanosti  guvernéra centrální banky by jaksi bylo nepatřičné. Leda že by psal naprosté nesmysly a nerozumněl tomu, o čemž lze dosti významně pochybovat.

Za toto nedopatření se za „Admina“ omlouvám. Vzniklo to buď špatným zalomením mailu, nebo přehlédnutím. Současně se Pařát dnes omlouvá i Petru Fischerovi, že nebyl ihned napsán jako autor článku za "Economii",  což dodatečně zdůrazňujeme.

Petr Pokorný

Rubriky:

Zpět na komentářeReakce na příspěvek

Gilotina čeká
před 4 měsíci

Připomeňme si, že akcionáři Škody Transportation jsou mj. Marek Čmejla a Jiří Diviš - tuneláři Mostecké uhelné, odsouzení v roce 2013 ve Švýcarsku pro praní špinavých peněz.

Tunelářští manažeři Mostecké uhelné společnosti se totiž v roce 2005 rozdělili: Marek Čmejla a Jiří Diviš si ponechali Appian, peníze a Škodu Holding (tj. vlastníka Škody Transportation) a Antonín Koláček a další si ponechali Mosteckou uhelnou společnost, kterou přejmenovali na Czech Coal a prodali v roce 2006 jinému trestně stíhanému tuneláři, Pavlu Tykačovi.

Škoda Transportation, a.s. dostává výhradně veřejné zakázky, opravuje vagóny pro státní České dráhy nebo opravuje a vyrábí tramvaje pro města.

Svým osmi akcionářům Škoda Transportation, a.s. vyplatila v letech 2010 až 2013 dividendy v celkové výši přes 16 miliard korun (!!!). V roce 2013 měla společnost celkem 1 228 zaměstnanců, to znamená, že jeden zaměstnanec by vytvořil dividendu 13 milionů korun (!!!). To je pro dělníky zamazané od kolomazi se mzdou 15.000,- Kč určitě šokující informace. Spíš to vypadá, že Škodou Transportation jako pračkou protékaly peníze ukradené z MUS nebo z jiné trestné činnosti...

Ve Švýcarsku odsouzení bývalí manažeři MUS tak vesele pokračují v Česku v jízdě jako majitelé Škody Transportation, a.s.

*
*
Překročil(a) jsi maximální délku komentáře o 0 znaků.
*  captcha
 

PAŘÁT dnes   Přidejte si nás na Facebooku

 

 

Komodity a deriváty ze stránek Kurzy.cz

 

Zlato - graf ceny

 

RUB/CZK - graf kurzu
Kurzy měn ze stránek Kurzy.cz

Poslední komentáře

  • Ten, co to cáluje:

    A před měsícem mexickej červotoč?

  • Petr:

    Klídek a hadr na čelo - nějaký exot ho...

  • n:

    Vzali nám předsedu nebo nevzali.... https://www.nov...

  • *antibuzna*:

    Samozřejmě, že volby budou. Hnutí ANO...

  • n:

    Stačí si poslechnout poslední vysilání...