Je fascinující, jak zmateně se vyjadřují „experti“ od ministerstva financí po experty bank. Stále poukazujeme na to, že ekonomika je hnána na podvodu tří pseudoimpulsů: dotací, kvantitativního uvolňování a vládních zakázek. A pokud jedna vypadne, tak se to okamžitě projeví.
A když lidé pravicového myšlení ukazovali že…
Boj proti korupci je podvod a zvrhává se na vydírání, socialistická vláda tvrdila, že kontrola kontroly, zda kontroluje kontrolory, je úžasná věc, a Janeček je guru poctivosti společně s Marksovou a dalšími hvězdami ČSSD, byli peskováni, že stejně jako Standa Gross to Dientsbier, Marksová, Sobotka či Šabatová myslí upřímně, a čím víc úředníků, zaměstnaných žen a kontrol je vítězstvím pracujícího lidu. A k nim se přidal i ekonomický superexpert Babiš se svojí EET. (Nebo ÍTÝ?)
Bohužel tento idiotismus má své meze!
Náklady na kontroly totiž nesmějí přesáhnout zdržení projektů a cenu výběru peněz!
„Ačkoliv ekonomika pokračuje v růstu, ve stavebnictví je to přesně obráceně. Chybí zakázky, a to jak od privátního, tak veřejného sektoru. Růst, který obor zažíval díky dočerpávání peněz z fondů EU, neměl dlouhého trvání,“ uvedl analytik ČSOB Petr Dufek.
V prvním pololetí letošního roku vyrobily tuzemské automobilky 719 495 osobních aut, což představuje meziroční nárůst o 11,9 procenta. Proti loňsku bylo tempo růstu téměř dvojnásobné. Rostla i výroba nákladních aut, autobusů a motocyklů.
Podíl nezaměstnaných osob v červenci překvapivě vzrostl na 5,4 % z červnových 5,2 %.
Připomeňme, že jásot Sobotky a extrémně nízké úroky vyvolaly v lidech šílenství po půjčkách a zadlužení akceleruje po americkém dementním myšlení - půjčky se nesplácejí...
Fraška nadmutého Sobotky a Babiše je v rámci Charlese Chaplina
O co se vlastně zasadila ČSSD a ANO, že už bude navěky líp? Samozřejmě fraška se začíná projevovat a nikdo neví, co s tím. Pouze někteří naivní lidé skočili na úžasnou rétoriku Bóži Sobotky a podnikatele Babiše. My máme úžasnou recepturu a svět bude žasnout.
A nyní vážně: samozřejmě že ekonomika neroste do nebe. Pouze naivní věří. A drzost, se kterou se nám to snažili vnutit, je neuvěřitelná. Ale na druhou stranu: ČNB stále utrácí peníze na snižování kurzu (Česká národní banka v červnu pokračovala v intervencích proti posilující koruně. Na devizovém trhu vynaložila celkem 8,45 miliardy korun. Vyplývá to z údajů o devizových obchodech, které ČNB zveřejnila.), aby pomohla Sobotkově vládě, ECB a FED stále tiskne další peníze, takže totální pokles nehrozí. Na druhou stranu extrémní "kontrola kontrol" začne nést své dúsledky a je jasné, že začne-li klesat ekonomika, sama ČSSD i s Babišem ze zoufalství od sevření kontrol začne couvat, protože paranoia se vždy obrátí proto paranoikovi a sám začne strádat. Ale hlavně: na těchto výkyvech je přesně znát nestabilita kvality ekonomického vzestupu, protože ódy na radost musíme brát s rezervou. Bez podpory by nebylo líp!
Když minulá vláda zoufala, že není její vinou drastický pokles ekonomiky, ČSSD se smála:
Národní muzem se také neopraví. Boj s korupcí vítězí! A stavaři pláčí...
Zpět na komentářeReakce na příspěvek
Jsi úplně mimo realitu ty jelito. Úplně se ti rozkládá ten tvůj falešný svět, do ktého jsi spadnul na základě manipulací pařátu.
Automobilkám chybí pracovníci, k pásu ženou i kancelářské zaměstnance
Praha - Automobilkám v Česku se daří. V dalším rozletu je ovšem brzdí neočekávaná komplikace - nedostatek kvalifikovaných i nekvalifikovaných zaměstnanců.
A je to opravdu velký nedostatek pracovníků - jak upozorňují páteční Hospodářské noviny, automobilky mají okamžitě místo pro pět tisíc nových zaměstnanců.
Některé firmy řeší problém s termíny dodávek až tak, že nahánějí k montážním linkám i ty své zaměstnance, kteří normálně sedí a pracují v kancelářích. Administrativní síly tak chodí na brigády k pásu.
Automobilky se nedostatek pracovních sil pokoušejí zlikvidovat i tak, že dovážejí pracovní sílu ze zahraničí a ze své kapsy "gastarbeitrům" hradí rekvalifikační kurzy.
K nalákání nových lidí nepomáhá ani to, že průměrná mzda v automobilovém průmyslu je o čtvrtinu vyšší než v jiných odvětvích. Loni přesáhla 33 tisíc korun.
Kámen úrazu je v tom, že svářečů, mechaniků, nástrojářů nebo soustružníků zkrátka v Česku není dost. A tak chybí a brzdí další rozvoj automobilek.
Zdroj: http://globe24.cz/byznys/5719-automobilk...
Jsi zcela mimo realitu a ničemu nerozumíš.