Plzeňský Prazdroj dojíždí na drzost: navýšení ceny nelze zdůvodnit ničím

 

 

Plivnutí do tváří těch, co mají rádi pivo, bylo evidentní. Rychlost navyšování ceny byla vyloženě pohrdáním českého zákazníka. Nejdříve odpadli chudí, co si na pivo uskrblili.




Plzeňský Prazdroj je kvalitní, ale lidé se už odírat nechtějí


To evidentně vedení pivovaru těšilo, neboť tvrdili, že si nepřejí chudé zákazníky, že Plzeň je pro "kvalitní" klientelu. Druhá vlna zdražování se promítla v období s větším počtem horkých letních dnů  a další úbytek českých pivařů nahradila zahraniční klientela. I to se ještě SAB-Miller, skutečný vlastník smál.

Třetí vlna zdražování však už nenechala chladným ani středně příjmové labužníky a restaurace (mimo míst, kde není konkurence) vyprázdnila sály s točeným pivem, část přešla na lahvové a část začala přecházet na víno. Najednou bylo ticho po pěšině, SAB-Miller se přestal chvástat a Plzeňský Prazdroj nesměle začínal nabízet občasné slevy. Přesto se už návrat zákazníků nekoná a dnes:

PLZEŇ - Plzeňský Prazdroj spouští největší propouštění v pivovarnickém oboru posledních let. Během roku a půl odejde 70 lidí. První výpovědi už rozdal Prazdroj ve Velkých Popovicích. Další mají následovat ve zbylých českých pivovarech (v Plzni a Nošovicích) i na Slovensku. Prazdroji klesl domácí odbyt z 8,1 milionu hektolitru v roce 2006 na 6,8 milionu v roce 2012. Loňské domácí prodeje už společnost nezveřejnila.

Zdroj: http://byznys.lidovky.cz/pivovar-prazdroj-rozdava-vypovedi-dul-/firmy-trhy.aspx?c=A141031_111615_firmy-trhy_pave#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=ln_byznys&utm_content=main


Další a další obory ač ziskové se dostávají do stále větších problémů. Neuvěřitelná nenažranost velkých vlastníků už nestačí čelit malým pivovarům, kteří si nechávají přiměřené zisky a zbytek vkládají do kvality a konkurenceschopnosti. A zatímco malým pivovarům se odbyt zvedá, velkým tvrdě klesá. Ale je to tak dobře. nenažranost není trh a konečně se to začíná alespoň někde přirozeně čistit.

Rubriky:

Zpět na komentářeReakce na příspěvek

kuuuk
před 2 roky

Je smutné že české ovce se orientují jen podle ceny a pivo americké chuti přestali chlemtat až po pásmu zvyšování daní, kdy na ň ho přestali mět.
To je chyba.
Prazdroj měli POSLAT DO PRDELE už dávno. Už po nelegální privatizaci, nebo naposled když v´této plzeňské firmě vyhlásili že nastupují na diverzitu - tedy diskriminaci bílých mužů. Což je na pivovar docela síla.

http://www.youtube.com/watch?v=7WVEFQgvf...

*
*
Překročil(a) jsi maximální délku komentáře o 0 znaků.
*  captcha
 

PAŘÁT dnes   Přidejte si nás na Facebooku

 

 

Komodity a deriváty ze stránek Kurzy.cz

 

Zlato - graf ceny

 

RUB/CZK - graf kurzu
Kurzy měn ze stránek Kurzy.cz

Poslední komentáře

  • Ten, co to cáluje:

    A před měsícem mexickej červotoč?

  • Petr:

    Klídek a hadr na čelo - nějaký exot ho...

  • n:

    Vzali nám předsedu nebo nevzali.... https://www.nov...

  • *antibuzna*:

    Samozřejmě, že volby budou. Hnutí ANO...

  • n:

    Stačí si poslechnout poslední vysilání...