Má se ODS vrátit ke kořenům, nebo se mají změnit voliči?

 

Pan předseda Fiala by se konečně měl odhodlat ke kardinální otázce, zda je zde strana ODS pro lidi, nebo lidi pro ODS. Měla by ODS formovat lidi, nebo zastřešovat jeden hlavní proud (i když samozřejmě z různých pohledů) o skutečné svobodě člověka?

Už několik let je kolem 50% občanů národa zoufalých, kteří říkají, že nemají koho volit. A „experty“ ODS vůbec netrápí, že pravicový volič se svými nuancemi se buď potácí od urny k urně a volí nahodile, nebo k volbám vůbec nejde. Dokonce i za předsedy Topolánka strana, která byla údajně více rozkročena, měla jeden hlavní proud, na nějž navazovaly frakce s různými pohledy. Dnes je zmatenost tak obrovská, že hlavním proudem ODS jsou frakce, a jaksi mimo ústřední myšlenku je hlavní, pravicový proud. Absurdní? Samozřejmě, ale vedení ODS to příliš netrápí. ODS se potácí kolem 7 – 9% a vedení ODS jásá, jak úžasně stranu stabilizovalo. Jenomže!

 

Babiš se Sobotkou víc než číhošťský zázrak Josefa Toufara?

Velmi velké množství občanů ví, že dnešní vládě hraje do karet vše. Že se vláda o nic nepřičinila, ale neuvěřitelná souhra náhod staví tuto divnou „vládní slátaninu“ do úžasné pozice. Že dotace nikdo z Bruselu neblokuje, protože tato vláda je až na nějaké minivzpoury zlomená v pase před svátostí Evropská unie už na hranicích České republiky, tudíž HDP může vykazovat jako vládní zázrak, když dotace tečou proudem na každý nesmysl. Že byly a jsou vyhlašovány akce na podporu trhu jako v krizi, dříve šrotovné, dnes zase kotlíkové dotace“, a tím se navyšuje výroba a logistická centra mají žně. Vážně je krize? Že se navyšují peníze na dotace anonymní minoritě, která prý úžasně pomáhá majoritě, a proto si zaslouží nové byty, vyšší sociální dávky než je minimální mzda a další záhady, které se následně projeví ve výši HDP. A stará se o ně stále více lidí „agenturních českých“, tudíž nejsou lidé na skutečnou práci. Že výroba aut není ovlivněna vládou, ale souhra krize a výpadek podvodu uskupení Volkswagen vyšvihla část divize Škoda auto do čela tohoto koncernu, a společně s velmi podstřelenou cenou koruny zásluhou ČNB (ekonomický server Roklen vypočetl, že cena je 18,43 korun za euro a 11,51 korun za dolar), zlevňují cenu aut minimálně o jednu třetinu, a tím souběh cena – užití je neuvěřitelně na západě vstřícná. Tím vzniká i „úžasná zásluha“ snížení nezaměstnanosti, protože obrovské množství ekonomiky táhne výroba aut a přičleněná výroba. A i proto jsou velice rozpačitá vysvětlení, kdeže se ta úžasná akcelerace české ekonomiky roztáčí. Prý miliardy padají z nebe, tvrdí ČSSD se Sobotkou a Babišem. Fascinující na tom je, proč totéž neudělá Řecko, Francie, Itálie, Portugalsko. Vždyť je to tak snadné…

Skvělý příklad podpory a nepodpory prezidenta Zemana: obrovská pochvala ministru Babišovi za skvělou práci českých dělníků, kteří do rozpočtu přivedli hodně peněz. Například nejen USA, ale i Jižní Korea zastavila dovoz vozů VW a na jejich místo nastoupí Škoda. I další státy takto postupují. Dokonce i Bavoři budou dávat trestní oznámení na německou část koncernu! Pane prezidente, premiére Sobotko, ministře Babiši: jakou máte zásluhu na zločinu VW, že na jejich místo nastupuje naše Škoda – byť ze stejného koncernu? Montovali jste tam snad podvodné části motorů vy, a tím pomohli naší firmě? A v té samé chvíli pochválí prezident Zeman Babiše jako ministra skvělého strážce financí, zatímco Kalousek, který byl v době největší krize ministrem, prý snad mohl i za krachy západních bank… (A to je přesně ten politický podvod a špína, kde končí Zemanova podpora slušných lidí – Kalousek není dobrý člověk, ale jako ministr financí excelentní)

Pane předsedo Fialo, přece není možné, aby se ODS vyjadřovala ad hoc ke všem těmto „zázrakům“! Komediální parta TOP 09 nemá nic společného s Českou republikou, Starostové lavírují kolem záhadného systému, jakoby Evropskou unii vedly obce a jejich podřízený byl Brusel, a připočteme-li systém dotací, který by uvedl každého sedláka se selským rozumem v minulých staletích do pádu naznak, je ukázka naší dnešní pravicové opozice jak na dlani.

Ví vůbec ODS, co ji dělalo pravicovou a volitelnou vládní stranou?

Ví vůbec ODS, co je to pravicová strana?

Ví vůbec ODS, který člen ODS co mluví?

Pravicová strana má bojovat za sílu trhu, nikoliv za sílu v podvodných dotací. Pravicová strana má bojovat za svobodu a práci vzdělaného a hrdého občana, nikoliv za sílu koncernů, které odesílají své peníze do svých mateřských zemí, a pro pracujícího zůstávají oči pro pláč. Pravicová strana nemá poroučet občanům, jako to dělá dnešní Evropská unie, Sobotkovy a Babišovy party, které se za pomoci KDU-ČSL chovají k občanům a podnikatelům jako k dojným kravám a pak peníze rozhazují, jakoby byly jejich!

Mnozí lidé vidí za EET jenom báječný svět pořádku. Nechali se nachytat politickými podvodníky, kteří potřebují občana - malopodnikatele svléct z kůže a potom mu nazpátek hodit ohlodanou kost. Jistě, Babiš, Sobotka a další přijdou do malé hospůdky, aby tam natočili podvodný klip jako reklamu na výpalné, ale vědí vůbec, jak se hostinským či krámečkům na vsích žije? Kolik lidí tam chodí přes týden? A co je vesnice či městys bez hospody, kde se i dnes řeší vše? Že hostinský čelí kdejakým absurdním kontrolám, vydírání a poplatkům OSA, že příjmy z cigaret dostaly opět komunistickou podobu jednotné ceny a takto bychom mohli probírat jedno levicové výpalné“ za druhým. Důkazů na odírání lidí má ODS velmi mnoho, ale co dělá původně pravicová ODS? Místo toho, aby sjednotila názory, předložila veřejnosti ucelenou „ochranu svobodného člověka“ a usvědčila neschopnou partu dnešní vládní garnitury ze lži, svojí rozplizlou politikou čelí všemu ad hoc a dokonce fanatismus TOP 09 k zářné EU přechází bohorovým mlčením, čímž nechává každého slušného voliče bezprizorním.

Proč si ODS nepoloží otázku jak je možné, že v nejnižších profesích, či u lidí bez vzdělání, kterých je dnes na trhu velmi málo a poptávka je po pracovní síle (prý) strašně vysoká, musí socialistická vláda uměle zvedat nejnižší mzdu, a tím si dělat body zásluhovosti? Že je to nesmysl, protože trh by měl přetahovat zaměstnance na vyšší mzdu automaticky, pokud na trhu nejsou? Populistická vláda v čele se Sobotkou si to nepřipouští, protože ODS opět mlčí. Že je to vládní podraz a velkopodnikatelům to vyhovuje, dokonce si najímají zahraniční gastarbajtry, zatímco malý podnikatel úpí? Jistě, protože ta symbióza naoko hádajících se stran každé z oněch tří v populismu pomáhá. Babiš si najme zahraniční pracovníky, Sobotka jakoby zvedne minimální mzdu, KDU-ČSL to bohorově posvětí, vlk se nažral, koza zůstala celá.

Pak jsou na scéně nové výzvy, ke kterým opět ODS hlasitě... Mlčí!

Brexit je obrovská výzva, abychom se vyvlékli z opratí prapodivné společnosti, jež se údajně pro českého občana obětuje, ale tyjí z ní pouze lidé přilepení na penězovody viz Jourová či Babiš. Stále dokola slyšíme, kolik peněz k nám proudí z eurofondů, jenomže přes urgence od ministerstva financí k ministerstvu místního rozvoje nikdo nemá podklady, kolik vlastně stojí obsluha Evropských dotací. A i nejnižší odhady přesahují čísla, která drtí Českou republiku. Operační fond OP Technická pomoc pokrývá pouze náklady na oficiální akce, školení a základní provádění. Proč pravicová ODS nechce ukázat skutečné náklady, které Česká republika na úkor pracujících a měny platí? Proč pravicová ODS nepředloží té „bohaté západní Evropě“ účet, kolik vlastně celkově do České republiky proudí peněz a kolik z ní odchází? Proč nepředloží vláda České republiky, potažmo ODS skutečný účet západu, kdo koho živí?

(A výhrůžky, že nám západ zavře hranice jsou stejně stupidní, jakoby hostinský zavřel hospodu, že potrestá lidi a nic jim neprodá. )

Proč ODS nezahájí separátně jednání s Velkou Británií a Katalánskem, stejně tak jako se Švýcarskem a dalšími nechtějící zločinný Brusel a Lisabonskou smlouvu? Budeme čekat až „Evropská unie zhasne“ a my zaplatíme jako poslední penále? Může nám Brusel zakázat obchody, které si vyjednáme přímým kontaktem se státy, které jsou k nám vstřícné? A pokud nám začnou vyhrožovat, není nic snadnějšího, než vše zveřejňovat do všech zemí Evropy, jak se s námi zachází.

Proč ODS seděla v koutku, když se o Rusku a Ukrajině vytváří očividná demagogie, když mainstream převrací hodnoty a Porošenko předhazuje ubohosti, kterým snad věří jenom Němcová a několik demagogů to náležitě využívá? Vážně vedení ODS nevidělo celá léta, jaký rozvrat ve světě dělaly USA, a přitom se ukrývaly za mírové bomby, humanitární bombardování a podvody amerických velvyslanců od jaderných elektráren po soutěže cen léků, a zbaběle neukázali na americké velvyslanectví, jaká korupce se z něho šíří? Vážně ODS nevidí, jak se snaží USA vyšroubovat opět zbrojení obklíčením Ruska se slovy, že Rusko útočí? A tato totální demagogie na nás útočí z ČT24 dvacet čtyři hodin denně, včetně jednostranných hostů poplatných neomezeně USA. Proč nepodpoří prezidenta Zemana jasně v zahraniční politice, když se snaží diverzifikovat ekonomiku naší země? Alibismus, alibismus a alibismus. Proč se bojí říct do očí Němcové, že už je myšlenkově za zenitem a její extremistické názory nejsou podloženy skutečnými fakty?

 

Je strašné, proč to na všech rozích nehlásí údajná pravicová strana. Proč se nesjednotí a nevysílá signály o lotrovství vládní trojkoalice včetně úlitby prezidenta Zemana? To není o síle dnešního hlasu ODS, ale o důvěře občana ke straně. Kdybychom viděli, že ODS konečně pochopila, co je skutečná pravice a že opět táhne za pravicový provaz, i my bychom se přidali. Takto chodíme od urny k urně, krčíme rameny a ODS jásá, že je ještě v parlamentu. Ale k čemu taková strana je?

 

Může zastupovat zbabělá pseudopravicová strana svobodného, hrdého, pravicového občana? Odpovězte si sami.

.

 

Rubriky:

Komentáře

*
*
Překročil(a) jsi maximální délku komentáře o 0 znaků.
*  captcha
Pepan
před 3 měsíci

No nezlobte se na mne, ale pokud se voliči nezmění jak bude moci ODS opět rozkrádat a korumpovat no to je přeci nemyslitelné voliči už si odpočinuli a je čas na akci, voličům by mělo stačit, že ODS dali do čela novou čistou sílu kterým Fijala skutečně ale skutečně je.

n
před 3 měsíci

Sralbotka a odchovanec překonali ička..a mafiani se opět smějí ani se nedivím,když v čele presidia je člověk co musel odejít, protože podporoval v ostravě lihovou mafii..http://www.parlamentnilisty.cz/arena/mon... a pak odchovanec vykládá jak nás bude chránit před migranty. Policajti a armáda má munici na 14 dní ...tak to je socan gooool...

Brabec
před 3 měsíci

3.8. Policie z Kladna ve středu podvečer pátrala po muži, který po městě pobíhal s nožem v ruce a volal Allah akbar. Do pátrání byl zapojen i vrtulník, ale muže se nepodařilo nalézt. A takto by nás naše policie ochránila, kdyby to byl skutečný vrah. Chovanče, nestala se někde chyba?? Pro ODS je to pod její rozlišovací schopnost - EU prý potřebuje reformu ! No, nevolte to !!!

n
před 3 měsíci

Cenzor z liháče v akci....http://www.vlasteneckenoviny.cz/?p=16952...

n
před 3 měsíci

Socanská evropa...http://pravyprostor.cz/politika-zbabelos... a jejích noví voliči se jim už formují v evropě z nových přistěhovalců včetně čechostánu..

n
před 3 měsíci

Usvědčený lhář fungujíci ve 29 radách a to stihne za měsíc---proč ne ,když má za to 3 mega měsíčně... http://pravyprostor.cz/usvedceny-lhar-ha...

cloud
před 3 měsíci

O situaci v OKD bylo již napsáno mnohé. I naprostému laikovi je zřejmé, že soukromá společnost dluží miliardy na všechny strany a svou těžební činností není a nikdy nebude schopná své dluhy uhradit. A není schopna vydělat ani na výplaty zaměstnanců. A naše vláda pod vedením sociálně demokratického předsedy Bohuslava Sobotky, který hrál v případě privatizace OKD jako tehdejší ministr financí hodně podivnou roli, vymýšlí co s tím. Přesněji řečeno vymýšlí, jak vzít peníze nás daňových poplatníků a věnovat je soukromým vlastníkům.

Jeden způsob už vymyslela. Minulý týden schválila „půjčku“ 700 milionů, aby firma měla na výplaty za červenec. Nyní se prý jenom pracuje na smlouvách, které by měly zajistit její návratnost. Prý jsou složité. Tomu lze věřit. Jak také zajistit návratnost půjčky od společnosti, která sama uvádí, že má 17 miliard dluhů a není schopna si vydělat ani na provoz. Sepisovat složitou smlouvu je tedy zcela zbytečné. Postačila by jednoduchá smlouva darovací, protože o nic jiného než o velkorysý dar nejde!

Ale vláda se snaží ty uhlobarony sanovat z veřejných peněz i způsobem, který se navenek tváří, jako že se svých peněz po společnosti domáhá. V polovině července totiž ministr Mládek a jeho ministerstvo průmyslu a obchodu přihlásilo dvoumiliardovou tzv. budoucí pohledávku. Údajně z opatrnosti, kdyby nakonec musela vláda zavírání dolů sanovat. Přihlásila jí i přesto, že expertní posudek varoval, že je značné nebezpečí, že místo aby tuto „pohledávku“ tedy 2 miliardy dostala, bude je naopak v případě jejího zamítnutí muset zaplatit! Je vcelku zbytečné se pouštět do složitých právních rozborů proč tomu tak nakonec může být. Ale pravděpodobnost, že vláda, tedy zase my daňoví poplatníci budeme platit, je hodně vysoká.

Sečteno podtrženo. Přes všechny ty kecy Sobotky a Mládka o tom, že nedají ani korunu je vysoká pravděpodobnost, že stát „naleje“ do soukromé firmy, mimo těch darovaných 700 milionů další dvě miliardy.

A v kuloárech se šeptá, že vláda tento riskantní postup zvolila zcela záměrně, aby se tvářila, že se o peníze daňových poplatníků pečlivě stará, ale následně mohla v tichosti poslat do OKD další peníze a ještě se tak elegantně vyhnula sankcím od EU za nedovolenou veřejnou podporu soukromé firmy.

Výsledkem nakonec bude, že OKD bude mít prachy, vláda bude z obliga a za blbce budeme jako vždy my všichni plátci daní, které pak tihle „hospodáři“ ze Strakovky vesele rozhazují na všechny strany!

komunista Kubík
před 3 měsíci
novota
před 3 měsíci

Máte pravdu p. Kubík , ale co na to řeknou soudruzi z eu komise....

opus111
před 3 měsíci

Proč vytváříte nepravdivou premisu, že "vláda řekla, že nedá ani korunu" ???

To vláda nikdy neřekla !!!

Naopak vláda vždy prohlašovala, že se o horníky postará a nenechá je bez prostředků někde na dlažbě.

Smlouva musí být dobře napsaná, aby nikdo nemohl zpochybňovat naprostou přednost zapůjčené prostředky vrátit. Protože z té společnosti vždy nějaké výnosy budoou. Mládek naopak jedná velmi zodpovědně, že chce pomoci horníkům, ale také chrání zájmy státu potažmo daňových poplatníků.

A Sobotka v privatizacoi OKD nehrál žadnou podivnou roli. Stát prodal menšinový podíl akcií za vyšší cenu, než byla v té době na burze.

Zde připomínám, že Sobotka OKD neprivatizoval. OKD bylo zprivatizováno již v roce 1990, včetně operace, kdy do OKD bylo nepochopitelně vloženo 44 tisíc tehdy státních bytů.

Ten, co to cáluje
před 3 měsíci

Cvoku, jehorník víc než jiný propuštěný? Je málo práce, když se vytahuješ, jak to zloděj Sobotka dobře vede? Mohou jít makat kamkoliv jako každý a peníze dát důchodcům. Nabídky mají. Jenomže krypla Mládka peníze nezajímají, nejsou jeho, ale naše a on je chce zase ukrást!

opus111
před 3 měsíci

Hornictví je zcela bezpochyby zcela vyjímečný obor. Takže souhlasím s tím, že je horníkům věnována vyjímečná pozornost.

Nabídky práce pro horníky moc není, přestože nezaměstnanost poklesla o 38% a v nabídce je přes 130 000 volných prac míst, ale jak je vidět, tak ani ta se nedaří obsadit, už narážíme zřejmě na mantinely změny bydliště, změny kvalifikace, změny platové úrovně apod.

Část horníků jistě jinou práci získá, budou schopni se přizpůsopbit rychleji, někteří odejdou do předčasných důchodů a někteří budou delší čas klienty sociální záchranné sítě.

Vaše vyjadřování ukazuje na to, že jste evidentně velmi frustrovaný člověk a ani se nedivím, pokud se někdo nechá pravidelně ovlivňovat těmi nesmylsy na webech jako je pařát, aeronet, pravý prostot a jiná mediální žumpa, tak to musí mít neblahý vliv na duševní zdraví čtenáře.

Ten, co to cáluje
před 3 měsíci

Ty jsi bezpochyby dement a kdyby Sobotka kadil ušima, budeš nad tím jásat. Otázkou je, jestli nejsi teplej a jestli to není horoucí láska. Nabídka ty kokote pro horníky převyšuje poptávku, ale ti lemplové nebudoudělat za míň peněz. A Sobotkovi z těchto peněz zase přibudou peníze jako odměna na byt z náhrad. Proto je ta zlodějská banda tak neprůhledná.

opus111
před 3 měsíci

Je vidět, že absolutně nemáš ponětí o tom, co je to hornické povolání, pokud se o těch lidech vyjadřuješ jako o lepmlech.
Zajďi někdy mezi horníky a zkus jim to někde v hospodě nadhodit, jaký máš názor, oni ti to jistě rychle vysvětlí. :)

Nabídka v regionu nepřevyšuje poptávku, to jsi opět zcela mimo realitu.

Sobotkův plat je rozhodně velmi podhodnocený. Za to, jak postavil ekonomiku na nohy, by si zasloužil minimálně 4 x vyšší plat.

Ten, co to cáluje
před 3 měsíci

Tak proč ti dříči nezvládnou práci v železárnách nebo v automobilkách,kde by brali dost? Ty jsi přećet Maryćku Magdonovou a Rudou záři nad Kladnem a zůstalo ti to v mozečku.Byl jsi někdy v dole? Už vrátil Sobotka peníze, co nakrad z náhrad? Už budeś myslet? Znám horníků dost a oni to o sobě vědí, ale když nám Sobotka krade peníze a jim dává, proč by brečeli? Šmrejdů jako je Sobotka je všude dost. Proto je v ĆSSD.

opus111
před 3 měsíci

Sobotka žádné peníze z náhrad nenakrad, jsi úplně mimo mísu.

Já jsem na rozdíl od tebe měl možnost do dolu sfárat, tak vím o jaké prostředí se jedná a ty lidi co tam pracují také znám.

A vím, že jejich problém je především v tom, že mnoho z nich nemá maturitu a mnozí ani výuční list, jen jakousi náhradu, které se říkalo "hornické minimum", jsou to lidé s kvalifikací, kterou těžko jinde uplatní.

Dnešní průmysl je postavený jinak, než čemu odpovídá práce v dole. Dnes chtějí po lidech odborné znalosti. Ti lidé v dole se velmi těžko překvalifikují a pozice někde v logistice nebo obchodní sféře, skladové hospodářství, nákupčí apod., těžko budou moci zastávat. Stejně tak je dnes velká poptávka po nástrojářích, soustružnících, frézařích a mnoha jiných strojírenských profesích, ale ti lidé z dolu ty odborné znalosti nemají. Ti lidí z dolu jsou schopní podávat vysoký fyzický výkon, ale to už dnes tolik nefrčí.

Zbytečné ti to ale všechno vysvětlovat, ty přemýšlíš a vyjadřuješ se jako nějaký patnáctiletý puberťák a nemáš vůbec šajnu o světě kolem tebe.

Ten, co to cáluje
před 3 měsíci

Parazite, který se bojíš ukázat, co umíš mimo kritiky.: sám sebe usvědčuješ ze lži. Sám Sobotka přiznal, že byt má z náhrad a u socialistů sr krade normálně a pak s horníky, kteří takto byli v dole před padesáti léty. Dneska je to jiný. Jedině baronka tu svoloč srovnala. Tys byl akorát v socialistický řiti, nevíš, co je bagrák, co je podpovrchový důl v Ostravě, kolik tam je zámečníků a žiješ v době Magdona. To tam dělaly ještě děti, blbe. Stačí poslat Poláky Slováky domů a máme po starostech. Proč se vlastně s hlupákem, který nesleze z bačkor a kompu, jenom něco pořád kopíruje, ještě zdrźuju?

jiří
před 3 měsíci

Přestoupí Fiala do ČSSD, nebo Zaorálek do ODS?

Určitě to neudělá ani jeden, ale mohli by to klidně udělat, a jelo by to v obou těchto stranách dál tak, jak to v nich jelo až doposud. Protože ti dva páni se absolutně ve všem shodnou. (a Kalda to samé)

http://www.literarky.cz/komentare/ostatn...

opus111
před 3 měsíci

Za 2,5 roku Sobotkovy vlády poklesla nezaměstnanost o 240 000 lidí, kteří našli novou práci.

A kolik že z toho připadá na automobilový průmysl včetně subdodavatelů?

8.3.2016 http://byznys.ihned.cz/c1-65197590-zames...

Počet zaměstnanců v tuzemských automobilkách a u výrobců dílů se loni zvýšil o čtyři procenta na 115 351 lidí. Průměrná mzda v odvětví vzrostla o 3,6 procenta na 33 274 korun, a byla tak o více než čtvrtinu nad průměrnou mzdou ČR. Oznámilo to v úterý Sdružení automobilového průmyslu.

Nárůst počtu zaměstnanců zaznamenali finální výrobci, dodavatelé i ostatní firmy a organizace. Počet pracovníků u dodavatelských firem se zvýšil o pět procent na 75 102 lidí, u finálních výrobců rostl polovičním tempem na 34 583 zaměstnanců.

1 153 * 4 = 4 612

751 *5 = 3 755

Celkem se loni zvýšil počet pracovníků v automobilovém průmyslu včetně subdodavatelů o 8 370 lidí.

To je z těch 240 000 lidí asi 3,5%!

A kde pracuje těch zbylých 96,5% co našli novou práci.

Jak jsem psal, místní pařátoví ekonomové zcela postrádají smysl pro ekonomickou proporci. :)

Tango8
před 3 měsíci

Šichtařová: "Sklady, montovny a další primitivní výroby rostou jak houby po dešti, ale ekonomiku to kvalitativně zase o tolik dál neposouvá."

opus111
před 3 měsíci

Šichtářovou nepovažuji za ekonomku, ta blábolí stejné nesmysly jako Fiala nebo Kalousek. Jen trapný pravicový oportunismus.

Ten, co to cáluje
před 3 měsíci

Ty socialistickej magore, táhli jsme Rakousko - Uhersko a teď tady montujeme a převážíme. Potřebujeme100 000 řidičů. To je pravda zásluhou ozubené pleši. Jenomže ty jako důchodce to nikdy nepochopíš! Jezdíme do Anglie hlídat děti nebo děláme uklízeče jako zaostalí Poláci. Nakopat Bohouše do zadku a poslat ho pracovat, aby pochopil, jak to ve skutečnosti je! Ale i s Fialou!

opus111
před 3 měsíci

Opět si jen vymýšlíš nesmysly. Montovnu z nás udělal Havel s Klausem. Sobotka s tím nemá nic společného. Divoká privatizace, která naprosto proměnila hospodářství se uskutečnila do roku 1999, pak už bylo vymalováno. Havel s Klausem nás orientovali na Západ a rušili smlouvy s Ruskem. A Západ o nás stojí jen jako o kolonii a drancovat pracovní sílu.

Za ČSSD se situace naopak velmi zlepšila. Už jenom to, že v letech 1999-2006 se objevilo nejvíce samostatných OSVČ, ještě v roce 2006 činily jejich odvody na daních přes 26 miliard.

Nyní po vládách pravice je to zoufalých 3 miliardy.

Obhajuješ neobhajitelné, za každou cenu chceš pomlouvat ČSSD, ale jsi jen stále více trapnější.

Poslechni si posledního Pjakina, který vyšel 1. srpna, tam Pjakin jasně hovoří o tom, že USA už měly ruchnout v roce 1985, ale zachránil je Gorbačov, že to zařídil tak, podle zadání USA, aby naopak ruchlo SSSR a od té doby USA jen drancovaly SSSR, aby USA už dávno nezkoalbovaly. Dokonce to v té době Clintonovi zajistilo přebytkový rozpočet.

My jako ČSR jsme nikdy žádné Rakousko netáhli. Vždy jsme byli co se týče hospodářství a HDP na chvostu evropských zemí.

V roce 1934 jsme byli na 17 místě HDP ve světě. Občas se v diskusích objevují bláboly , že jsme byli na 6. nebo dokonce bláboly, že jsme táhli Rakousko, nic není vzdálenějšího pravdě.

Pro všechny pravicové dojmology přikládám následující článek, který jasně ukazuje, že nějaké uváděné 6 nebo 8 místo na světě před 2. světovou válkou je totální nesmysl.

V letech 1925-1934 se držela ČSR průměrně na 17. místě HDP

Podle článku „Mezinárodní srovnání národních důchodů . Obzor národohospodářský, r.XLIIII, 1938, S.187-188, opírající se o soudobé výpočty Colinse Clarka bylo pořadí států podle výše důchodu na hlavu v dolarech, přepočtené na jednotnou základnu amerických cen pro průměr let 1925/34 následující:

1) USA 1397;
2) Kanada 1380;
3) Velká Británie 1069;
4) Švýcarsko 1036;
5) Nový Zéland 1000;
6) Austrálie 952;
7) Nizozemí 855;
8) Irsko 770;
9) Švédsko 695;
10) Francie 694;
11) Dánsko 680,
12) Německo 646;
13) Španělsko 628;
14) Belgie 600;
15) Norsko 539;
16) Rakousko 511,
17) Československo 455;
18) Řecko 397;
19) Finsko 380;
20) Maďarsko 359;
21) Polsko 352;
22) Lotyšsko 345;
22) Estonsko 341;
23) Itálie 338;
24) Jižní Afrika; 276;
25) Bulharsko 259;
26) Rumunsko 243;
27) Litva 207 dolarů.

Ten, co to cáluje
před 3 měsíci

To je debil. Po rozpadu Rakouska se počítala úroveň Čechu a Moravy, Slováci neměli ani učitele. Takže je to výpočet nějakýho pošuka, který neznal anistáty Evropy. My byli daleko před Rakouskem, ale se Slováky je výpočet zkreslující. Tohle může napsat pouze nějakej vypatlanej socialistickej mozek. Ćeši byli průmyslová velmoc ale to tvůj mozeček nebere.

n
před 3 měsíci

Socialistický žvásty trolla z liháče z hybernské...a sobotka ,který nikdy nepracoval by mohl jít klidně k stb bakalovi fárat a ukázat jak umí pracovat. Ten nepozná jaký je rozdíl mezi kamenem a cihlou..

opus111
před 3 měsíci

Opět totální nesmysl, snažící se přesvědčit čtenáře, že vláda se o nic nezasloužila, že jí vlastně jen vše hraje do karet.

Je zcela mylný názor, že stačí být v Bruselu zlomený v pase a dotace tečou samy od sebe. To je opět ta známá "chybná premisa" hned v úvodu.

Už to tady opakuji po padesáté prvé, dotace z Brusleu proplatí tomu, kdo má projekty. Pokud nemá projekty, jako je neměl Kalousek, tak peníze netečou.

Že automobilky zaměstnaly 240 000 lidí, kteří byli na ÚP? To nám vážně chce autor webu věšet na nos takové nesmysly??? :)))

V automobilovém průmyslu přibylo za posledních 2,5 roku pouze 10 000 nových pracovníků.

To znamená že těch 230 000 lidí, kteří našli práci a nejsou na ÚP, tak ti jsou zaměstnáni ve zcela jiných oborech.

Opět autor webu vyplodil velmi manipulativní článek, kde vytváří úmyslně chybné premisy, aby pak mohl manipulovat se čtenáři.

Vicky Rosenberg
před 3 měsíci

Opusi, napadá mě, že ještě by ses mohl správně stranicky furiantsky pochlubit, že Německo má rekordně nízkou nezaměstnanost 6,1 % a Česko ještě nižší, heč, nezaměstnanost 5,2 %. Nebo hypotéky v Česku jsou nejlevnější v historii, průměrná úroková sazba hypoték poklesla na dosavadní minimum 1,87 %.

A v Americe taky, jéje, 30letá hypoteční úroková sazba jen 3,43 %:
https://ycharts.com/indicators/30_year_m...

Taková krásná číslíčka! Skoro jak v roce 2007, kdy nafouknutá monetární a úvěrová bublina právě praskala. Bublinu jsme vyléčili bublinou. Bravo.

opus111
před 3 měsíci

Nejhorší co můžeš udělat, když začneš zobecňovat a vytvářet nějaké klišé. To je v ekonomice vždy cesta do pekel nebo alespoń k nějakým nesmyslným závěrům či chybným premisám. :) Pokud někdo dělá tuto chybu jako Kalousek na pozici ministra financi, pak jsou ty chyby fatální pro 10 miliónů obyvatel.

Nízká nezaměstnanost v Německu a nízká nezaměstnanost, respektive v ČR prudký pokles nezaměstnanosti mohou mít zcela jiné příčiny.

Stejně tak nízké úrokové sazby nemusí vždy znamenat předzvěst prasknutí nějaké bubliny. Někdy, když se daří, tak se opravdu jen daří.

Konkrétně v ČR to liberasti prostě jen přehnali se šetřením a k tomu se přidala tendence Eurozóny přechodu do deflace a ČNB to léčí nízkou úrokovou sazbou. ECB to léčí dokonce záporným úrokem.

Vnímavý ekonom vidí, že finanční situace se razantně proměnila za posledních 7 let. Zatím to vypadá, že je to na dobré cestě.

Sobotka je skvělý manažer a dokonale využil ten mírný vítr v zádech. ČNB už se nechala slyšet, že růst HDP pro letošní rok bude zřejmě vyšší než se předpokládalo. :)

Takže tak nějak.

Ještě jednou připomenu, nejhorší je vytvářet si nějaká ekonomická klišé.

Ten, co to cáluje
před 3 měsíci

Ty magore, měli jsme od roku 1989 někdsy vyšší nezaměstnanost než Francie, Slováci, Poláci neboItalové? A to byla taky zásluha lempla nehákes Sobotky?

opus111
před 3 měsíci

Nechápu proč musíš neustále urážet a nejsi schopný vést nějakou normální věcnou komunikaci? Pokud v těch urážkách budeš pokračovat nebudu už na teb reagovat, dávám ti poslední šanci chovat se slušně.

Co se týče nezaměstnanosti, tak čísla hovoří jasnou řečí. V Lednu 2014 bylo na ÚP přes 630 000 lidí registrovaných bez práce.

Po 2,5 letech Sobotkovy vlády je na ÚP registrováno kolem 385 000 uchazečů.

Z toho mi vychází jednoduchým výpočtem, že se jedná o pokles přes 38%, což je nádherný výsledek Sobotkovy vlády.

Ten, co to cáluje
před 3 měsíci

To není urážka, ale fakt. Jsi hnusný zbabělec, protože se vždycky vyhneš odpovědi, která by tě usvědčila, že víš kulový a že je ozubená pleš prolhaný šmejd. Buď odpovídej na otázky, nebo táhni k bolševikům a stalinistům. Kolik lidí je zaměstnanejch skutečně a kolik uměle? Měli jsme za Klase větší nezaměstnanost než Francie? Tak jakou má zásluhu socialismus nedomrlého Bóži? Jaký byl poměr v devadesátých létech a dneska? Nechce se ti odpovídat, tak si vem bačkory a zalez. Neotravuj.

opus111
před 3 měsíci

Nechápu, jak můžeš začít srovnávat nezaměstnanost ve Francii a ČR v časech Klausova řádění ???

Copak Francie začínala v roce 1989 s nulovou nezaměstnaností? Nikoliv !!!

Ale Klaus začínal s plnou zaměstnaností a po 10 letech řádění to v roce 1998 dotáhl na 400 000 lidí bez práce.

Nejsou žádní uměle zaměstnaní, to je ekonomický nesmysl. Lidé mohou pracovat s různou mírou efektivity, ale není možné být zaměstnaný uměle. Buď jsi na ÚP nebo nejsi, nic mezitím není.

Po vládě ČSSD tady v červnu 2007 byla rekordně nízka nezaměstnanost pouhých 275 000 lidí na ÚP. Pravice svým ekonomickým řáděním poslala během šesti let na ÚP více než 360 000 lidí a to si ještě pravice dramaticky vypomáhala odchody lidí do předčasných důchodů.

Po řádění pravice tady v lednu 2014 bylo přes 630 000 lidí na ÚP.

Zásluha Sobotky je v tom, že po 2,5 letech Sobotkovy vlády se toto číslo snížilo na 385 000 lidí na ÚP což je pokles o více než 38%. Současně se nabídka pracovních míst vyšplhala přes 130 000 volných pracovních míst.

Takže opět píšeš nesmysly a ničemu nerozumíš.

Ten, co to cáluje
před 3 měsíci

To je přesně důvod, proć si dovolím psát, že jsi šmejd. A totéž dělají všichni skutećní bolševici. Krouutíš se jako had, protože kdybys porovnal s ostatními státy, porovnal nezaměstnanost, tak bys byl v řiti. I Poláci, i Slováci i Ukrajinci meli konec jako my. A Francie je vyspělá. Lžeš kudy chodíš a uhýbáš. Na Marsu a Měsíci je nulová nezaměstnanost, tak to tam vedou dobře? Bože, ty to vidíš!

opus111
před 3 měsíci

Nezaměstnanost je pro tebe znak vyspělosti státu. :)

A podle tebe, čím větší nezaměstnanost, tím vyspělejší stát. :)

Tak ty už máš dost. :)

Ten, co to cáluje
před 3 měsíci

Dej porovnávací ćísla a nebo neotravuj a zmiz. Když máš přiznat socialistickou lež, tak zbaběle uhýbáš. Kde jsi napsal nějaký rozbor? Nikde? Jsi jen tupý kritik? A čísla a porovnánï zbaběle nenapíšeś? Tak jsi správný socialistický podvodník.

 

PAŘÁT dnes   Přidejte si nás na Facebooku

 

 

Komodity a deriváty ze stránek Kurzy.cz

 

Zlato - graf ceny

 

RUB/CZK - graf kurzu
Kurzy měn ze stránek Kurzy.cz

Poslední komentáře

  • Ten, co to cáluje:

    A před měsícem mexickej červotoč?

  • Petr:

    Klídek a hadr na čelo - nějaký exot ho...

  • n:

    Vzali nám předsedu nebo nevzali.... https://www.nov...

  • *antibuzna*:

    Samozřejmě, že volby budou. Hnutí ANO...

  • n:

    Stačí si poslechnout poslední vysilání...